jätte....

då var husvangsletandet i full gång. igår åkte vi till torslanda för att kolla på en. den var inget och ha men på vägen hem spydde matilda i bilen. hela sig själv och bilbarnstolen med för den delen. å va roligt... nej. men de var bara att stanna byta kläder på henne torka av allt så bra som möjligt och åka vidare hem. jag trode att hon blivit magsjuk igen men ingen mer spya igår eller idag. tack för det. så nu har jag bråkat med bilbarnstolen för  att försöka ta bort klädsen men lyckas inte så jag torja av den med rengöringsmedel och så får D hjälpa mig när han kommer hem.


bvc besök har vi ängnat oss åt i dag. skruttan väger 10,6 kg nu och 77 cm lång. så snart kommer hon kunna klappa mig på huvudet. och fråga varför mamma är så liten. haha. ja vad svarar man...


igår var jag nog värdens lyckligaste. matilda tog två pytte små steg aldeles själv. sån lycka det kan ge. så snart får vi ha koppel på henne för att hänga med. jisses va tiden går fort...

jag och rocky delar på allt
pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0