äventyret

eftersom det har varit så fint väder så har vi varit ute i stprt sätt hela dagarna. till en början med ville matilda inte krypa runt på gräset men efter ett tag insåg hon att det inte är så farligt. vi har satt upp polen men eftersom jag och dennis är landkrabbor så har vi inte badat än. men matilda har plaskat med vatten i en balja. jag har planterat lite blommor så som rosor, liljor och nejlikor ocg mycket mer för att sen göra buketter och sätta på fridas grav.

igår var vi iväg hela dagen först upp till tröllhättan för at gå på bike dagarna och sedan vidare till vårgårda för att hoppa tandem hopp. jag och emelie flög upp för att hoppa och et var helt underbart roligt. men jag trodde att jag skulle vara mer nervös men jag var helt lung. jag trodde att jag skulle bli skit rädd av att se marken men så va det inte jag kännde mig ganska trygg faktist.

idag blir det vårmarknad här i älvängen och sen till mamma för att hämta hem rocky.

se ya all....


 jag innan hoppet...


matlida hjälper rocky...

bakom mina solglasögon....

hade blider på fridas grav jag tänkte lägga upp men hitter dem inte.... kommmer med  de sen



pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0