Små kryp

Matilda är nu feber fri men snorig och hostig. Jag gick till vårdcentralen med henne här om dagen eftersom hon hostat mycket under natten men där kom man väll framtil att det är en virus infektion så då finns det inget att göra. Idag har det varit underbart väder och jag har försökt ta vara på solen. Jag har sett flugor och en geting. Och så kom en fjäril och satte sig på min arm och satt där en stund. Senar på eftermiddag så gick vi till en lekpark så Matilda kunnde gunga. Och det var populärt men hon ville också ner i sanden men det tyckte inte jag änn är hon för liten. Men den tiden kommer med. Nu måste vi verkligen sätta upp en trapp grind hon är ständigt där och nu lyckas hon komma upp till 3:e trappstegt. Men jag var brevid och beredd. I fredag var jag på Ikea och shoppa lite så nu har Matilda fått en matta och en vägg lampa. Jag köpte även en tak lampa men vi får inte monterat skiten då det ser ut som hej kom och hjälp mig när den hänger så den skott vi nog i och köper en ny.. Ha de Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0