Idag

Idag var jag helt slut när Matilda vakna imorse. De har varit en jobbig natt då hon legat och gnytt och vaknat. Jag tror jag var uppe 50 gånger. Det slutade med att Dennis tröttna och la henne brevid mig med de hjälpte inte hon gnydde ändå. Jag vet inte om hon inte mådde bra eller bara drömde. Men jag kännde att jag inte bara kan sitta hemma så jag drog i väg till öppna förskolan. Det gick väll du så där hon var trött och pep mycket. När det var dags att gå hem somna hon på två röda. Hon vakna vid halv två och jag känner hur varm hon är och tar tempen på henne och visst har hon feber. Skit också. Fan va dåligt samvete jag har nu. Nu kanske hon har smittat andra barn där. Men hon var ju inte varm när jag gick dit. Inte så mycket och göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0