ensam

nu e jag hemma ensam. inte ett ljud finns här hemma. jag hör bara radion och klockans tickande i bakrunden. ingen bebis som låter och ingen hund som ligger och drömmer.
vad skall jag göra nu då??
det är första gången jag lämmnar bort matilda och jag har bara varit hemma i 15 min och vet inte vad jag skall göra.  jag och dennis ska på fest i kväll och det blir också första natten vi lämmnar bort matilda. uch va jobbigt de känns nu. men det går väll över sen när vi väl åker i väg. jag börjar fundera på vad man gjode innan man fick barn. nu gör man allt samtidigt som man tar han om henne. det har ju blivit så att man har anpassat sig efter hennes behov och rytm. herregud. detta ska nog gå bra hoppas jag och imon strår det städning på schemat innan matilda kommer hem. men jag får väll böeja med maten då..


pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0