spagetti

efter träningen igår var mina ben som spagetti när jag skulle hem. jag pressa mig själv lite extra igår så det är väll därför man idag är träningsvärken inte så farlig. men det tog emot och går sista kvällsprommenaden med rovky igår. och att det är is över allt hjälper ju knappast.


imorgon ska jag jobba för första gången på ca 2 år. det skall bli spännande. jag kommer vara helt slut när jag kommer hem. barnvakt coh hundvakt är fixat då dennis sluter 17 och jag skall börja 15. jag ska inte jobba själv utan gå brevid så jag kommer ha noll ansvar imorgon vilket känns bra eftersom det var så längesen jag jobba. samtidigt ska jag årdna delegerig så jag kan ge mediciner i framtiden. så gårdagen bestog av många telefon samtal farm och tillbacka. tanken är att jag sen ska jobba var 4:e helg. det skall bli rätt kul att komma tillbaka och träffa arbetskamraterna och dem gammla, dem spom finns kvar vill säga.

här kommer bilder










Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad kul då jobbar vi kvällen tillsammans i morgon :-)

2011-01-26 @ 23:12:53
URL: http://pjatt82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0