Renovering

Vi håller på att renovera här hemma nu. Vi har målat ett av rummen på övervårningen och flyttat upp kontoret dit. Idag har vi målat Matildas rum så nu fattas bara golvläggning lister och möblering. Inte för att hon ska flytta dit än men efter alla julen klappar har vi inget bra ställe att förvara alla leksaker. Jag har även kollat på lamor och tavlor till hennes rum. Resten av huset ser ut som ett mindre bombnedslag. Men de e ju ingen idee att städa när vi grejar. Men blev jag vansklig när jag öppna mikron igår så jag torka rent den. I helgen blir jag helt ensam här hemma då Dennis jobbar och inte kommer hem för än måndag eftermiddag, har jag tur hinner jag slipa och måla om en byrå men allt beror på hur Matilda är. Just nu ligger skrutten i min famn med lite feber och sover gott och jag hör hur sängen ropar på mig.. Sov gott Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0