piss

jag vet inte varför jag sätter mig vid den bärbara datan. mitt upp i allt sluter explorer att fungera. .aaaaaaaa jag blir galen. men använder nu firefox istället. jag brukat blogga från mobilen men då kan jag inte lägga upp bilder... så det får bli som det blir.

helgen har inte bestått av mycket verksamhet ellr joo kankse tvättade 4 maskiner tvätt idag och våldgästade monica igår kväll tillsammans med svärmor.

eftersom det varit fin väder idag passade jag på att ta en långpromenad med rocky genom halva skepplanda i förmiddags. och gud vad jag längtar till våren. det var riktigt varmt i solen med så jag och rocky lekte på framsidan i solen en stund med medans matilda sov i vagnen.

börja fundera i går vad man kan plantera i trädgården till våren. jordgubbar, hallon, smultron. ja ät bara saker. emn jag har ju inga gröna fingrar så risken är stor att det bara dör. men samtidigt kunnde det va kul och plocka jordgubbar med matilda och sen sitta och äta dem med henne i solen.  jag vet inte får se kankse ska ta tomater eller nått istället....

vi står in för valet nu om att söka dagis. man vet ju nada om dagisen här i skepplanda.. vilka som är bra, dåliga och hemska... hur skall man veta det... lyssna på vad folk säger men alla säger ju så olika...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0