jobba

igår var ju min första dag på jobbet eller dag och dag snare kväll. och det är ungifär som jag lämmnade vissa gammla finns ju inte längre och nya har till kommit men arnars var det som vanligt. lite tragist måste jag säga jag hade nog förvänatat mig mer ändringar i organisationen men inte mycket.
det gick bra och jobba men jag kännde att man har ju inte alls samma tempo som innan. då man var blixten mellan tanterna. det var ruskit kalt och cyckla om inget annat så var det halt med men jag klara mig utan en skråma. när jag kom hem låg matilda och sov men der varade inte länge men jag hann sitta med dennis en stund själv och prata lite. men nu njuter jag av min ledighet tills nästa gång det är dags att jobba.
nu är det inte lång kvar innan matilda kan krypa. hon ställer sig på tåna och knäna och står helt stilla men hon har rätt ställning nu så det dröjer nog inte länge till. ovh då är hus friden slut. *smile*





pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0