zumba och mapteam

I går var det premiär för mig och zumba. det var skit kul och jobbigt. jag insåg ganska snapt hur otränad jag är och jag kom hem genom svettig. sen va det bara att slänga in sig i duschen och packa bilen ´med man, hund och barn och åka hem till mamma där vi skulle träffa lite släktingar som vi inte träffat på evigheter allt jag tränat bort under zumba passet kom tillbaka på 5 min för mamma hade bakat en jätte god choklad tårta.
sen bar det av in till stan då vi skulle anordna ett map race. ( map race = du kör från destination till destination och får lappar som du behåller för att visa att du varit där.) vi hade med aktiviteter på varje destination så det var som poängpromenad fast med bil. hel lagligt allså. det var jätte lyckat och mot all förmodan vann den skrotigaste bilen.
 mitt upp i vimlet hittade vi två andra skepplanda bor så det blev hem till dem oc tjöta halva natten. när vi kom hem var klockan 3:30. jag var helt slut så jag mata och bytte på lilla sen sov jag gott. nu avnjuter jag mitt kaffe sen ner och handla för att ha söndagsmiddag hemma hos oss  så jag kan få tillbaka min hund.




funderar på livets frågor...


pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0