vardagsmat

jaa jag vet att de va ett tag sen. men jag är ingen bläckfisk öven om jga skulle önska de ibland. ibland känner man sig otillräcklig armarna och händerna räcker inte till alltid. och timmarna på dagarna bara rinner iväg. för övrigt har det inte hänt så mycket matilda utvecklas skata med säker och är vaken mer och mer. hon ler och skrattar mycket nu och hur kan man inte smälta när man ser hennes leende. det går ju inte att vara arg då. jag har väll också kommit på vissa saker som  gör mitt liv lite lättare tex att ta henne när hon olarsig innan hon börjar skrika på natten så slipper man det momentet med skrik. jag har även insett att jag kan inte sonom om inte hon ligger och sover gott, även om dennis har henne eller matar henne så kan jag inte sonma. och det är inte så att dennis gör något fel eller så men jag kan bara inte. kontrollbehov kanske...
i helgen vätas folkrace och denna gång ska jag få testa på der eftersom det är prova på dag. spännande... ja får se om jag kommer framåt.

pyret


Kommentarer
Postat av: Pållie

Vilket underbart kort på Er två verkligen ♥♥

2010-09-30 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0