paus

jag har nog kommit in i ett paus läge dem senaste dagarna. orkar ingenting och har inte lust med nått. jag spenderar dagarna mad att ta han ocm lillan gå ut med rocky och irritera mig på dennis till och från. och bårda vet ju att vi inte ska tjaftsa och bråka när vi är lite små nere och ändå gär man det men det e ju bara för att han e närmast och får tyvärr ta lite skit men det är ju bara för att jag älskar honom.

det som har hän då är att lill skruttan vägen 4800kg och är 58 cm lång. hon mår bra och triv med livet. hon börjar låta mer föruton dem få skriken hon ger i fråns sig och hon är vaken längre stunder. hon ligger i bebygymet och tittar på figurerna och ler stort.

mamma och jag åkte till stenesund i lördags. jag älskar at åka dit det är så avkopplande och bara sitta vid havet och dricka kaffe och titta ut över vattnet. rocky älsker det med. matilda låg bara och såv i vagnen. jag känner att man måste ta vara på dem sista sol dagarna nu för sen blir det en lååååång vinter med mycket mörker..

idag ska jag rensa lite här hemma. dennis skall till tippen imon så då får man passa på..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0