Folkrace

igår var det prova på dag på folkracen. regnigt och lerigt var det med. men jag körde två gånger. visst är det kul men eftersom jag är pygme nådde jag inte ända fram till pedalerna så jag fick gasa med tårna och växla med tårna men det var kul i alla fall. och jag fick vara barnledig ett par timmar. visst var det skönt men samtidigt undrade man hur Matilda mådde och vad dem gjortde. när jag kom hem för att hämta Matilda tog jag sen en kaffe med Anette detta slutade med att vi kolla på gamla band från när dennis var liten typ från 6 mån och framåt. slutsatsen av detta blev att dennis inte kan svära sig fri från Matilda för så lika dem är. speciellt när dennis var 6 mån. den ända skillnaden var att dennis var blond.

idag väntas släktbesök så nu får jag röja lite så det ser någorlunda ut..




pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0