stor flicka

dennis har ju jobbat ett tag nu så nu e jag ensam på dagarna. det går alldeles utmärkt. matilda bara växer och växer. hon kan nu stoppa in händerna i munen själv men så fort han har nått i handen blir det lite svårare för henne. hon för ett liv och skriker mycket men inte för att hon är arg utan bara för att hon kan.
det var riktigt trevligt på föräldrargruppen. även om jag var yngst. så dem tittade lite roligt på mig men jag sa inte hur gammal jag var. men det var trevligt.
i helgen vätas inte så mycket på lördag skall vi köpa gravkransar till gravarna. jag skulle igentligen varit i väg och gjort en moss nallebjörn men det blev inställt, så nu får vi köpa istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0