inte ensam

igår började äntligen min älskade serie greys anatomy. och jag märkte att jag inte var den ände som har heliga onsdager nu mellan 9 och 10 under hösten. men så igår blev jag störd för dennis kom hem med några bekanta som ville ta ett bloss. men det var helt okej att missa det för att ta en cigg med dem. jag får kolla på reorisen på söndag eller nått.

nu har jga haft jätte lyx i två nätter. matilda har bara vaknat vid sex tiden för att äta. det e så lyxigt att få sova mer än tre timmar i stäck. hon vill helst inte ligga själv utan vill ha sällskap och vill stå på bena. hon ser lite rolig ut men vad gör man inte för sitt barn...

idag är jag ensam hemma typ hela dagen och emeli skall komma hit för att tjöta en massa skit.. dennis tycker u inte det är sååå roligt att sitta med mig och emeli. så jag passade på idag när han inte var hemma. jag får se om vi tar en skogspromenad eller nått.



pyret♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0