gravidkilon???

fick frågan om jag var tillbaka på min vanliga vikt så som jag vägde innan graviditeterna, nej de e jag inte och mitt mål är inte att nå dit heller. jag har inte den önskan att gå ner till dem ynka kilorna igen utan är väldigt nöjd med min vikt. jag tycker inte att det är siffrorna på vågen som e det viktiga alldeles för många människor snöar in sig på de. det viktiga är väll hur man mår i sig själv. sen om man väger 61 eller 63 vad e de för skillnad igentigen.. man jag har ju aldrig heller varit en människa som brytt mig om de.

idag ska jag och matilda till bvc för att delta i en föräldrar grupp med allt vad de nu innbär. jag vet inte riktigt vad man gör där man det får vi se. dennnis har återgått till att jobba nu. så nu får han sitta i dessa hemska köer till jobbet, i jobbet och hem från jobbet. tycker synd om honom. men men så e de när man bor på landet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0