dop

i söndag var det dop för Matilda förutom 1 timma i kyrkan var de lyckat. vi var tvungna att ha det i samband med gudstjänsten för annars hade vi får vänta 2 mån och det ville vi inte. Matilda var jätte duktig. hon grät eller skrek inte. dessutom var hon jätte söt i sin dopklänning ( min gamla). plus att mamma hade sytt en kappa så hon kunde ha på sig över. vi fick jätte fina presenter med och vi tackar alla.
jag ställde mg i lördags morse och baka in för dopet och jag trodde inte att det skulle räcka men det blev över. så nu har vi hela huset fullt av kakor och bullar. lite har vi fryst in man vi har ju inte så stor frys så allt fck platts emn det e la bara att börja äta.

Matilda har kommit till någon övergång nu. varannan natt vaknar hon för att hon vill ha met och varannan natt vaknar hon inte för än vid 6 tiden för mat. det är skönt för våran del. men första natten trodde jag att dennis hade vaknat av henne och inte jag så jag frågade honom om han hade varit uppe men inte de och så fråga han mig om jag varit uppe men inte det. vi får väl se när det kommer att bli så att hon sover alla nätter. hon är också oerhört social. hon vill inte ligga i babysitt en utan hon vill att man håller henne stående så hon kan böja och sträcka på benen det går ju en stund men hon börjar väga lite mer nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0