Ullared + Lisseberg

ullareds resan började bra. men när vi kom fram var det kö för att komma in. har inte upplevt detta på flera år. men vi stälde oss snätt i kön och efter 1,1/2 timma kom vi in. och väl inne var det knökat med folk och man fick preja sig fram med kundvangen. helt sjukt. jag tappade lusten. men vi fick handa en hel del. det var skön och virra om kring utan en bebis och tänka på. men självkart vae det lika skönt att hämta upp henne.

på söndagen åkte vi till lissebeg. lite taskit väder och helt folktomt var det men det var jätte mysigt. jag vann 2kg choklad. första gången i hela mitt liv.

imon är det dags för föräldrargruppen igen. får se vad det bjuds på.


Sten till frida


Lisseberg



Min och dennis vins. Min är den stora ;D


Matilda i sin lära gå stol


pyret

Kommentarer
Postat av: Jeanette & Robban

Sicken sötnos... Hoppas att hon vill lära sej att gå... Hoppas allt e bra med er...

2010-11-19 @ 08:56:21
URL: http://skrottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0