hulken

jaa jag borte bli hulken eller nått. i dag har vi vartit på bvc för vgning och mätning. matilda väger hela 7385g och är 64,5 cm lång. jag har reden en kartong full med kläder som inte passar henne och på börjat en till. men det är amtiding roligt att se henne utvecklas. jag har börjat med smakportioner men det är ingen jätte hitt. men minst en tsk varje dag blir det jag ger inte upp. men det blir en del kladd också.

på lördag väntas ullred och jag ska shoppa loss ska bli rigtigt kul. har ordnat barnvakt så jag kan strosa utan att tänka på nått. det kommer att bli julkappar och en massa saker till matilda med. ska även se om jag hittar en ängel eller något liknande till frida.




pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0