Föräldrargrupp

då var man hemkommen från föräldrar gruppen. bvc sköterska va sjuk idag så vi fick bara några häften om mat och en tid till nästa gång så vi satt bara och prata. det var då den frågan kom om jag hade fler barn. jag svara ärligt och efter svaret blev det tyst som det alltid blir. vad svarar man på de??? hur hade jag svarat om någon sagt det till mig. jag vet faktist inte. det finns ju inget som är rätt i det läge. men det var trevligt ändå. det var kul och se att alla bebisar hade växt så mycket på så kort tid. det kliar mycket i matildas mun så händerna är där hela tiden. jag försöker med en bit ring men hon får inte till det själv. 
dennis sålde ju min bil för ett tag sen. men har jag fått en ny. så nu har jag ingen bortförklaring till att åka och hälsa på jobbet. men jag skjuter ändå upp de hela tiden. men någon dag skall jag åka.
igår var jag och la en krans på pappas grav ihelgen ska jag till frida givitvis.


pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0