dagen gärning

ett barns snutte filt kan inte ersättas. det är de käraste dem har.
idag när jga var ute med rocky hittade jag en snutte filt och en napp på marken. jag såg en dam långt framför mig med en barnvagn. jag tvekade lite.. ska ja ta upp den och försöka komma i kapp henne... jaa jag chansar. jag ser hur hon letar efter något i vagen och vänder för att gå tillbacka. jag tittar på henne och frågor om hon tappt snutten. de hade hon, hon tacka så mycket och sa att den är ju overdelig för barnet. och ja sa att det har jag och vänta. det var dagens goda gärning från mig.. nu har jag gjort mitt i dag. och jag hoppas att dagen fortsätter så



pyret


Kommentarer
Postat av: Dennis

Matildas käraste ägodel ska bli en förgasare o inget annat... :-)

2010-11-04 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0