!!

I måndags åkte vi till östra för tillväxt ultraljud. all såg bra ut och nu ska vi tillbaka om 4 veor igen för att se. om allt går som planerat så kommer vi få ett standad barn som väger mellan 3-3,5 kg. när läkaren sa detta kännde jag bara aj. 3 kg ska jag plutta ut en unge på 3 kg. aj aj aj tänkte jag. det lät sås mycket när hon sa det fast att 3 kg är normalt. men jag såg framför mig hur om jag skulle ha mellan benen. men det gick över och tankarna flög iväg på annat. på kvällen åkte jag, dennis och min bror och fiska eller ja dem fiska och jag syselsatte rocky. han ville så gärna vara med så han skäller ju. och har inge ro i kroppen alls. för dennis blev det en hel del napp. men inte för min bror. när vi kom hem var jag helt slut och vi somna gott.
magen är i vägen titt som tätt. det är lite jobbigt att stå vid spisen eller vid grillen då det blir väldigt varmt. men jag har inte bränt mig än.





vem behöver ett bord när man har mage!!

Kommentarer
Postat av: Anna Norberg

Va fin du är.. Nu är det inte långt kvar.. =)

2010-05-29 @ 20:55:10
Postat av: jennifer

grymt fin bild

2010-07-20 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0