mvc

i måndags var vi i uddevalla och kollade in hafstens camping och unda camping båda jätte fina men set var ju helt sten dött inte en kotte såg vi. vad gör man på en camping nu???? men vi har fortfarande inte bestämt oss om vi skall campa eller inte. det är ju folkracetävlingar med dem helger Dennis är ledig så vi pendlar mellan dem alternativen
på tisdagen var det dags att gå till mvc och kolla till hur jag mår. barnmorskan tyckte jag blivit rundare sen senast och det är ju bra. allt var bra tills vi kom till järn värdet som ligger alldeles för långt. och ändå har jag tänkt på och äta spenat och broccoli, persilja och jag har till och med druckit blutsaft som föresten smakar skit. men detta har inte hjälpt. så nu blir det att öka järntabletterna och fortsätta som jag gör.
igår åkte jag en sväng till sanna för att ta en promenad i älvängen. och ja det va en promenad jag var helt genom svett och slut när vi kom tillbaka för att äta lunch.




pyret


Kommentarer
Postat av: Emelie D

här e en sida som tipsar om du ska äta å inte äta för att få i dej järn ;-)



http://www.primavi.se/halsa_mat_och_dryck/artikel.cfm?newsID=348&%C3%84t%20mat%20med%20j%C3%A4rn

2010-03-18 @ 09:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0