mvc

ja då har man varit på mödravården idag igen. var lite nervös över järnvädet men det låg på samma som sist. bara 106 vilket inte är bra när man är gravid. jag fråga vad man kan göra om det skulle sjunka ännumer och då sa hon att man kan få det intravenöst, men det får jag i sådana fall bekosta själv och de e inte billigt. självklart gör jag det om det skulle behövas men trodde att all mödravård var gratis men det inkluderar väl inte det då. vi får se skall till backa om två veckor. bebisen mådde bra men blev lite putt på oss när vi skulle kolla hjärtljuden och sparka och flängde som vanligt. en envis gävel... undra vem h*n har ärvt det av. ( kanske mig).
igår kväll kändes det som om magen skulle spricka. det känns trångt och jävigt, men då hade barnet vänt på sig så huvudet låg upp eller nått, kände aldrig så med Frida. så igår var ´kändes det som om jag var en flodhäst eller nått.

sen blev det till att ta en fika med min och dennis bror ute i solen. fan va gott det är. längtar efter värmen nu så man kan vara ute mer. och pula i trädgon med små saker. rock verkar också nöjd när han får ligga ute.

vi har fortfarande inte bestämt vilken camping vi ska ta och tiden bara rinner i väg. men det känns som det får bli hafsten eller unda i Uddevalla vi får se.

från sommaren 09


pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0