måndag


ja då var det måndag igen och dagarna sveper förbi. i fredags kom dem med våran bärbara dator som varit på lagning. jag var över lycklig för att se den tycker inte om och sitta vid den andra vi har. men då har dem inte skickat med batteriet. hur kan man missa det? datan är ju inte värd ett skvatt om den inte har batteri. men dennis har ringt rut idag och vi kommer få ett nytt. men det är fortfarande helt sjuk.

jag ringde jag veterinären för och kolla om dem kunde hjälpa mig klippa rockys klor. och det var inga problem tills det var dags. till en början var han bara orolig. men vi fick sätta på han en munkavel och brotta ner honom på britsen för att han skulle lugna sig lite men det blev inte bättre och han yla och skrek så det lät som vi misshandla honom och tre sköterskor kom in och kolla vad vi gjorde tillslut gav vi oss och det blev bara tre klor som blev klippta eftersom det blev som det blev så behövde jag inte betala och vi fick med oss en godis hem. inte en hemma e han sån när jag tar hans klor i vanliga fall så jag kände att jag hellre gör som jag brukar än att dråga ner han.

han var i alla fall helt slut när vi kom hem och jag var helt genom svett. så det blev till och kolla på New moon i två timmar. den var helt okej men precis som i första filmen sluter den mitt upp i allt och då blir jag ju så nyfiken. men den var bra tyckte jag.




rock hämtar sig efter dagen.


pyret

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0