Husvagn

Igår var vi i väg och köpte husvagn i Kristinehamn inte det närmaste stället direkt men det gick bra. så nu är vi husvagnsägare igen och skall campa i sommar. vi har inte bestämt vilken camping än men inte all för lång bort eftersom dennis kommer att jobba och det bil en del pendlade när han är ledig. vi kommer campa på försommaren eftersom jag föder mitt i sommaren om allt går som det ska. det skall bli kul. vi trivdes jätte bra med camping livet förra året då vi var i Öland och i mellerud.
efter en längre resa hem så var jag helt slut, dels för att man sitter i bilen hela dagen och dels för att jag gick upp kl 6 och inte gjort det på jätte länge. jag brukar alltid sova när vi åker bil långt men inte igår, vet inte vad som var med mig. men jag somna som en stock när vi kom hem.

dennis fråga igår om jag ser mina fötter. och nej. jag har inte tänkt på det tidigare men jag ser inte mina fötter. herregud va tjock jag är . men det är ju bara bra.





happy feet




pyret


Kommentarer
Postat av: Dennis

Men darling lilla, vi ha i kristianstad och köpte vagnen inte kristinehamn....Puss på dig....

2010-03-12 @ 10:29:16
Postat av: Pållie

Du e inte tjock... En kvinna som är Gravid är den vackraste vet du väl :) så e det bara....kramar... roligt att se dig igen efter så lång tid hjärtat

2010-03-13 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0