Unda

idag är städning och börja packa husvagnen på schemat. än så länge går det bra. men i kväll kommer jag nog vara lite trött. jag ser verkligen fram emot att åka till unda det skall bli så skönt att komma i väg. jag hoppas bara att bebben håller sig inne dem dagarna. jag har haft lite förverkar men inget mer. jag väntar på att dem skall bli tät men så kommer det bara två och den inget. och så är det inte varje dag.
i lördags åkte jag och mamma ut till backa plan för att handla rengskydd till barnvagnen. det blev inte bara det uten lite kläder med. som en överraskning hade min bror köp ett skötbord till oss som vi ville ha. som låg i mammas bil. mamma och jag montreade det när vi kom hem. det blev en heldag och jag var inte hemma för än vi halv sex, och då var jag helt utmattade. visst brukar jag gå en del på dagarna men inte på samma sätt som i lördags.

dennis började sin semester igår så nu skall jag dras med honom i ca 5 veckor hemma. förhoppnings vis kommer vi lyckas att inte gå varan på närverna, vi har en tedens att göra det om vi är hemma bårda två. det är som om huset blir mindre. det skall nog gå i alla fall.



pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0