29

29 dagar kvar till beräknad förlossning. jag räknar dagarna som går otroligt långsamt. allt är bra ,ed den lill*. men det ger mig ingen säkerhet därför vill jag föda helst igår. oron kommer titt som tätt och inget lugnar mig. och sen att jag är stor gör inte saken bättre heller. det är bökigt och flytta på sig och vända sig i sängen. dennis kom hem häromdagen och hade köpt en jätte fin skötväska till oss. så nu fattas bara regnskydd till vagnen. eftersom min bil är obesiktigad kan jag inte ta mig någonstans och jag blir galen på de. även om det bara är för att handla känns de jobbigt. men reservdelarna till den kommer imorgon och då får dennis börja fixa de.
nästa vecka åker vi som det ser ut nu till unda camping. jag är trött på att vara hemma och dennis vill göra nått på sin semester så vi packar husvagnen och rullar i väg. det skall bli skönt. men det blir inte hela veckan för vi ska till östra och mvc så vi får åka på onsdag eftermiddag. midsommar firar vi där uppe.


pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0