snart

Ja nu är det inte långt kvar, med det känns ändå som en evighet. igår var vi på mvc allt var bra förutan mag måttet. måttet har varit stilla i tre veckor så nu får vi åka till östra imon och göra en till tillväxtkontroll. kul. nä det tycker varken jag eller dennis. om nått skulle vara fel så ka dem sätta igång mig eller göra snitt men det vill jag helst inte. vi får se hur det går imon. men starkars dennis har inte fått mycket sömn i natt eftersom jag jag legat och gnytt och åmat mig.
människor i min närhet uppmuntar mig med att nu är det ite långt kvar osv. men det känns overkligt att det kan hänta nått när som helst. jag tycket inte det är roligt längre och magen är ivägen hela tiden, och kläder blir smutsiga. jag vet att jag klagar mycket men jag vill bara föda mitt barn och börja en ny epåk. det blir svårare att gå vidare när man väntar barnet. för jag vet att jag vänter ett barn men hur kommer vardags livet se ut, inte bara när jag är mamma ledig utan sen om några år.
sommaren känns långdragen med vi brukar alltid åka till polen så det känns konstigt att vara hemma hela sommaren.  vi har ju bara åkt till uddelvalla dem dagarna och inget mer. om man jämför med förra året då vi åkte till öland 3 dagar och polen 18 dagar så är detta årets semester inte mycket. vi har funderingar på att åka i höst i stället, men vi får se hur det blir med allt.


lite sommar bilder på rocky.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0