skumt

i onsdags fyllde frida ett år. det känndes skumt. att för ett år sedan var jag i polen och födde ett barn och nu sitter jag här med ett i famnen, men det är inte samma barn och det är inte samma känslor. och jag funderarde mycket på hur man skall fria frida. tårta och barnkalas, nej tack. vi gjorde så att vi åkte upp till graven tillsammans jag och dennis då vi köp en bukett och en ros som vi plantera. senar på kvällen tände vi ett ljus.

det känndes konstigt att hålla matilda i famnen samtidigt som jag täker tillbacka på frida. det är liksom skumt. men ändå så älskar jag bårda två men på olika sätt.

i torsadgs var det dags att besöka bvc igen nu väger matilda 3370g och är 52 cm lång. så hon växer. men vi har en vikare nu till skötersa och hon är lite konstig. typ glömsk men ändå inte. och så slätter hon frågor som man inte vet vad man skall svara på typ hur går de för er?? joo bar kan man svara då men hon nöjer sig inte med det utan frågar säger okej, känns allt bra då... jag menar jag har ju redan svarat på det. nästa vecka får jag gå själv då dennis jobbar.


pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0