:o()

dagarna går lite i varnadra och bara försvinner. jag tycker mest synd om dennis som skall jobba på måndag igen, jag vet att han vill va hemma, men hemma så grejar han bara och det är han trött på. han skulle nog kunna spy på vårat tak nu, och han går inte upp dit friviligt. vi har lag nytt tak och det gör vi inte om. även om jga inte kunnat vara med och hjälpa till har jag sett dennis lita. och värmen har ju inte heller hjälpt. men nu är det bara stuprännorna kvar och sen klart. om typ 40 år då det är dags igen flyttar jag.

våran kära dotter kan jag inte klaga på i alla fall. såver hela nätterna och typ hela dagarna. hon vaknar bara när det är matdags eller om blöjan behöver bytas. men jag tar det inte förgivet det kan vända fört så jag njuter av tiden. idag har dennis varit och köpt sten som jag skall lägga på fridas grav jag ville igentligen göra iordning den innan förlossningen men hann inte så det är mitt projekt idag.

lena, moa och sara kommer på besök med, så det blir en del skvalrandes med dem med.




pyret


Kommentarer
Postat av: Emelie D

underbar bild på dom två! :D

2010-07-22 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0