bb

ja då va man här.nu sitter jag på bb i väntan på att hon skall vakna. ´det blev en flicka till. men eftersom jag och dennis har sådan tur i livet belv det kejsarsnitt. vi hade en tid för igångsättning í onsdags vi kom dit och dem stack hål på hinnan, inga verkar efter en timma satte dem dropp och då började det köra igång. men nej min kära dotter hade handen på huvudet så det gick inte. jag fick så ont i min höft ben jag kan inte beskriva känslan. så dem snitta mig men jag fick sövas eftersom dem satte epudralen fel på mig. jag fick även bedövning innan snittet bårde lustgas och epudral med pump. bra grejer måste jag säga. ´
eftersomjag belv sövd fick dennis ta lillan och sarkars honom han belv in lassa i ett rum och inget mer. han viste ingenting. och där satt han med barnet i famnen och väntade på att jag skulle få komma dit. och efter ett tag fick jag äntligen se två små fötter som rörde sig. hon lever va det första jag sa. och gät. helt sjuktmen jag fattade inte att jag hade ett levande barn.
hela natten låg hon vid min sida. jag vaknade flera gånger och trodde inte att hon kunde andas. men hon lever än idag..


pyret....

Kommentarer
Postat av: Anna Norberg

Är så himla glad för eran skull ska du veta. Nu lipar jag en skvätt:). Nu blir allting som det ska vara för er. Önskar er all lycka... Ska bli roligt att få se henne...

2010-07-16 @ 07:16:06
Postat av: Martina

Åh GRATTIS ännu en gång, började att gråta när jag läste ditt inlägg :) Så vackert!



Säg till när du/ni orkar med besök så kommer jag och Novalee med något fint till lillan :D



Kramar

2010-07-16 @ 13:22:55
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Pillan

Jätte stort grattis till er allihop!!! Vad härligt att hon äntligen är här nu! ta hand om er

2010-07-17 @ 11:47:19
URL: http://pjatt82.blogspot.com
Postat av: Effan

Grattis till den lilla flickan! Gud va söt hon är! Skönt att allt gick bra. Önskar er all lycka med det lilla knytet

2010-07-21 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0