Utan bil

Ja då var man utan bil. jag krocka igår eftermiddag. Ja det var rätt obehagligt men min fina Chevrolet är skrot. Efter 4 timmars väntan på gyn akuten igår och innan det 3 timmar på Kungälvs akutintag så gjorde dem ett ultraljud och vad fin bebisen var. Den låg där och splittra och de e dem första rörelserna jag och Dennis har sätt. Så det är skönt. Ingen skadades varken jag eller hunden eller han jag krockade och hans familj.  Nu blir det till att åka en massa bil för hunden skull så han inte fastnar med rädslan.

Det hela gick väldigt fort. Han fick sladd och hamnade rak över vägen och jag tvär nita men bara gled rakt in i hans förar dörr. Människor har klagat på mig att jag är en miljö bov men nu tycker jag att det var jävligt bra att jag hade en stor bil. anas hade jag varit platt som ett frimärke. Hela min vänstersida är kappot. Min första bilolycka ensam. Och eftersom Dennis jobbade ringde jag direkt till honom. Och min käraste bror har hållit mig sälskap hela natten och hela dagen trotts att jag har sovit hela natten.

Jag måste ha en skyddsängel över mig eller nått för inte en skråma har jag eller hunden fått och mitt barn lever och simmar runt. Gladare kan jag inte vara…

 

Min bror sa nått farsinerande till mig idag och det var att Jake Weber en skådespelare i serien medium är ruggigt lik vår far. Jag googla saken och trodde inte mina ögon hittade ett kort som äckligt likt. Skumt. Eller så är det hans dubbelgångare. Vem vet.

 

 

 

 

 

 

Pyret…..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

fy vad otäckt men väldigt skönt att höra att ni har klarat er bra. Måste varit skönt att få se den lill* efter en sådan händelse

kram

2010-01-03 @ 21:12:30
URL: http://pjatt82.blogspot.com
Postat av: Martina

Men fy va hemskt! Tur att ni klarade er alla tre och att ni fick se lill* bebisen igen. Hur går det för Rocky nu är han mycket rädd för bilar eller?

2010-01-04 @ 22:55:47
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0