Snö snö

Ja snö stormen har nu kommit. Idag är det inte roligt att gå ut med hunden ska jag säga. Man får titta ner i marken för att inte få en massa snö i ögongen. Så våren kommer nog inte än fast jag längtar till värmen. Och att kunna sitta ute.

Vi har fortfarande inte hittat någon lämplig bil till mig, men jag ger mig till tåls. Jag känner mig lite fast här men som tur är får jag låna min svärmors bil ibland.

Såg att en bekant till mig hade läst här på bloggen. En person som jag inte haft kontakt med sen gymnasiet, vi gick i samma klass.  Det skiljer bara några veckor från våra beräknade förlossnings datum. Rätt kul jag önska all lycka till Annika.

Ja helgens bravader tog stryk på mig. På fredag var vi och hämta upp en kompis och åkte till Tildas och åt tre rätters. Jätte go mat och vi var propp mätta. Tiden sprang iväg och helt plötsligt var klockan tio. Då drog vi iväg till Ellen som vi våldgästa. Där spelade vi spel och tjöta. Sen bar det iväg hem så hann klockan bli 2. Jag var helt slut. På lördagen var Dennis hela dagen i älvängen på folkrace prova på dag där han skulle vara bärgare. Jag kom upp en sväng men kylan tog över och jag åkte efter två timmar. Efter en middags lur var det dags för mat och sen till vadbacka (den lokala puben här i Skepplanda).  Där var det mycket folk och vi stanna en stund men tröttheten tog över och det var dags att hoppa i säng.

Så jag har fått hämta mig efter detta är inta alls van att vara uppe så sent. Jag börjar nog bli gammal. J

 

 

pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0