Blommar på nytt

 

Som ni ser har jag lyckats ändra bloggens utseende lite. Är rätt stolt över mig, fast det var inte så svår. Jag fuskade lite och tog en klar design.

 

Igår var jag på möte med försäkringskassan. Det gick relativt bra tycker jag. Dem kommer godkänna min sjukskrivning men också parata med min arbetsgivare och se om man kan omplacera mig. Vi får se vad som händer. Jag tror inte man kan det men man vet ju aldrig.

Vi har inte hittat någon vettig bil än.  Det är ganska svårt. Och Dennis och jag vill inte bara köpa för köpandes skull. Det skall ju kännas bra och så.

Helgen är full med aktiviteter. På fredag skall vi hem till Dennis kompis som fyller år och på lördag är det prova på dag på folkrace här i älvängen och sen på kvällen blir det att träffa alla nere på den lokala puben. Söndag är vilodag för mig i alla fall. Vi får se hur de blir.

Min döda orkidé´ lever på nytt igen och blommar nu.  Jag blev förvånad när jag såg knopparna för några dagar sen.

 

pyret


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha ja du jag får nog ta och ha det :P verkar ju vara det enda som tycks hjälpa xD

2010-01-26 @ 17:08:11
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0