Bil



Ja nu har vi äntligen köpt en passande bil till mig. Det blev en Opel Vectra kombi. Jag är jätte nöjd. Den är blå. Så nu har jag fått tillbacka mina vingar. :p

Det har snöat mer idag jag börjar bli jävligt less på de. Efter den vanliga söndags middagen hos mamma åkte jag en tripp till Ryd för att hälsa på sanna och Robin. Martina och Pepsi var också där med deras hund Ella. Där kunde hundra springa fritt på tomten och trots snöandet lekte och busade dem. Men eller skulle ju ha sten koll på vad matte och husse gjorde samtidigt som hon ville vara ute och leka, så hon hade lite beslut ångests och ville in och sen ut.  Rocky hade snö i hela ansiktet och det hängde massa snö i underkäken på honom. Tyvärr ville han inte stå still så jag fick inget bra kort på honom.

Täppt i näsan har jag blitt och de e inte helt lätt när man inte kan använda näs spray så det får bli koksalt lösning. Hjälper lite i alla fall. Men det går nog över de med.

 

 (bilden är fån nyår. helt grym)
Pyret


Kommentarer
Postat av: Emelie D

Bilden e verkligen helt grym! Väldigt nöjd med den :)

2010-01-31 @ 21:22:33
URL: http://emeliegoesblogging.blogspot.com/
Postat av: Martina

Shit vilken fräck bild på Rocky! :D va jätte kul att träffa dig igen. va väl i början av denna månaden vi sågs sist eller va de till och med innan nyår? skönt att du har en ny bil igen i alla fall..



Kram

2010-01-31 @ 22:29:09
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0