varför????

Jag kan fortfarande inte fatt vad som hände med Frida. Det gör mig så jävla förbannad. Det är det svåraste för mig jag. Att jag fortfarande är arg….

Jag vet att jag borde va tacksam för att jag är gravid igen och allt det här. Men vad hjälper det när jag lever med en ständig ångest och oro. Ja det är jätte kul att vi ska ha barn igen men ingen i denna planet kan säga att detta barn kommer att leva när det föds.  Det jag har från Frida har jag tagit vara på men för mig är det allt för lite jag vill ha mer. Jag vill ha ett barn som inte går att få.

Och det som är ännu värre är att jag inte alls är ensam om dessa känslor. Det finns tusentals med mammor och pappor som har änglar som jag kallar det. Alldeles för många enligt min mening. Det som inte skall hända händer och det ända man kan göra är att titta på och kämpa vidare. Kämpa kämpa och kämpa. Det e fan inte lätt…

 

Vill också skänka en tanke till lilla Felicia som nu tyvärr gör Frida sällskap. Jag har haft kontakt med Felicias mamma ett tag.

Ta ett ljupt andetag och lyssna på texten…
http://www.youtube.com/watch?v=vmQocfDaBPo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0