Ultraljud

 

Igår var vi på ultraljud. Det var mycket grundligare den här gången än med Frida. Hon kolla hjärtat, magen, moderkakan och mycket mer. Det kändes tryggt. Allt såg jätte bra ut. Bilderna blev inte så jätte bra och vi fick bara två. Men det är bättre än inget alls.

Tjock har jag med blivit vet inte exat hur mycket jag har gått upp men jag börjar känna mig otymplig och klumpig. Nästa vecka skall vi till mvc så då får vi se hur mycket jag har gått upp.

Efter det var vi och handla inför Dennis fest som skall ske på lördag. Dennis har fått för sig att ha garage fest. Vi ska vara i hans garage som han hyr. Det blir nog skoj. Vi ska flytta på bilar och andra saker så vi får plats så vi ska duka långbord. Grillen kommer stå på, men det blir nog bara grillad korv för våran del. Grill säsongen har ju inte börjat riktigt än.

Jag var hos Sara i fredags och tittade på hennes häst som hade växt jätte mycket. Efteråt tog vi en kaffe och jag fick en hel påse med bhar som var för små för henne. Det var ju toppen, min passar inte längre. Så nu är dem tvättade och klara för användning.

 

den lilla i magen 


pyret


Kommentarer
Postat av: Emelie D

vilken fin och tydlig bild. väldigt bra att dom tittar noga nu, ska dom ju gö varje gång tycker man!



Ska bli kul med årets första grillning på lörda :)



2010-02-17 @ 13:34:04
URL: http://emeliegoesblogging.blogspot.com/
Postat av: Therese (Pållie)

Åhhh, vad vackert :) så roligt för er att de var noga.. Mina bilder blev inte ens så bra som din tur..

2010-02-17 @ 23:27:45
Postat av: Annika

Hej! När var ni på UL? vi var i tisdags den 16/2 och blev räknade till 18+5 idag och BF 16/7 hur gick det för er.jätte fin bild ni fick.våra blev inte alls så bra.kram

2010-02-18 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0