Sprungit i väg.

Ja det känns verkligen som denna veckan har sprungit iväg. Vart har dagarna tagit vägen?? Dennis garage fest var lyckad trots snö storm, kom det en del folk och vid 3 låg jag i sängen och var helt slut. Jag har verkligen blivit en pensionär. Men jag fick sovmorgon i alla fall och tur var nog det.

Denna veckan har jag var varit på mvc (mödravårdcentralen) på rutin besök. Allt var bra men jag måste få i mig mer järn. Fast jag äter järn tabletter så räcker inte det. Så nu blir det till och äta mycket spenat och broccoli. Jag var också hos läkaren och fick nytt sjukintyg. jag fick ingen smyg titt denna gång men jag ska ju till östra om 8 veckor och göra ett ultraljud för att se så bebisen inte har tillväxt hämningar.

Jag har börjat känna barnet mer och mer nu. Det är som små puffar inne från magen. Dennis har försökt och känna lite men då slutar barnet så typiskt men det kan vi inte göra nått åt.

I torsdags var jag och Dennis på bio för första gången i Sverige. Vi har bara varit på bio när vi varit i polen. Vi såg snabba Cash, den va hel okej men jag hade nog förväntat mig mer. Men som tur är fick Dennis fri biljetter av en kompis i födelsedags present så det var gratis i stort sätt.

I onsdags så gick våran boxer till tv sönder så då var vi utan tv hela onsdag kväll och torsdag. Tänk att man kan bli så rastlös. Fast jag inte kollar på tv under dagarna så blev det ändå lite tomt man som tur är hade våra kära grannar en likadan box så nu lånar vi den tills vårat nya kommer.

Pyret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0