helgen

i lördag firade vi mig med vännerna. det var jätte trevligt. fast jag fyller inte för än på tisdag men eftersom alla jobbar tog vi det i lördags. tack för alla presenterna.

isöndag fick bårde jag och dennis lite såvmorgon vilken var väldigt välkommnande. sen bar det av till julmarknade i älvängen där vi strosa omkring med daniel och anna halva dagen. vid halv fem bar det av hemåt för att tända en massa ljus och äta lite framför en film. det var jätte mysigt och det var länge sen vi hade så mysigt jag och dennis.

i förmiddags snöade som bara den. visligen gillar jag snö och har inget emot det men skottningen är minder kul men nu är det med avklarat. nu är det bara tvättmaskinen jga vänter på och medans den arbeter och matilda sover passar jag på att njuta av en kopp kaffe.




pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0