1:a advent

julen kommer med storm steg emot än och tiden verkar springa iväg. mne jga lyckades jul pynta i måndag. men på detta har jag blitt sjuk och matilda med. jag skall igentligen inte klaga för jga har inte varit sjuk på över ett är och det är inte så farligt. men jag tycker så synd om matilda som är täppt i näsan och hostar. man känner sig så maktlös när man inte kna göra något för henne. jag får ta hjlp av nära och kära så jag slipper ta ut henne medans jag rastar rocky. jga vill inte ta ut henne när det är så kalt ute. även om jag tar  på henne mycket kläder så blir han ju ändå kall om ansiktet. och det har ju varit typ -10 här nu i tre dagar. men det är rätt mysigt med med all snö och rocky älskar ju det. jag hoppas att bårde jag och matilda blir bättre till helgen då vi ska ha hem lite folk och vara barnvakter en stund på dagen...




pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0