snurrigt

jag gick till bvc igår men besöket var idag så det blev lite snurrigt. nu väger 3710g och är 53cm lång så växer de gör hon. nu kan hon fästa blicken med.. jag börjar komma in i det med. med de e lite ensamt om dagarna men de e bara för att ja har vant mig vid att denni e hemma. men nu skall han bara jobba fram till vecka 33 och sen va ledig ett tag. vi har funderar på att åka till polen då med det är lite trixit. matilda måste vara registrerad för att vi skall kunna göra pass och det tar 5 arbetsdagar att göra ett pass och i polen vill dem ha pass med fota och det gör man inte här i sverige på så små barn. krånglit... men vi e ju vana vid myndighternas påhitt. nu har vi i alla fall varit och skrivit på faderskapet och att vi bårdea vill vara vårdnas havare.. så löjligt att ett papper kan gö så mycket.
i helgen väntas folkrace här i älvängen och en liten samnankomst för att fira att jag och dennis har varit tillsammans i 3 år. tiden går fort







pyret

Kommentarer
Postat av: Pillan

Det där låter som en typisk amningshjärna hehehe

2010-08-05 @ 21:13:10
URL: http://pjatt82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0