Semester

Ja dt belv en resa till polen i alla fall.. men det var inte smärt fritt. vi åkte på böter för frt körning på 4800 kr och en flygandebesitning. kul.. eller inte... men vi kom i väg efter mycket om och men. själva smestern va bra, men de var annorlunda att resa me ett litet barn. själva bil åkandet var inga problem. men vi blev lite begränsade med våra aktiviteter. matilda lyckade nästan i stort sätt bli hungrig när jag skulle äta eller prisis när vi satt oss  bilen oh börjat åka. men vädret va okej så jagklagar inte allt för mycket. vi har handlat en del läder till mtiöda med. dennis villöe hndla klädet som passar henne nu medan jag tjata på honom att tnka frammåt och att hon växer fort så kläderna kommmer att va som nya när hon växt ut sig dem.
vi hälsa på några släktningar ill dennis var av en utav dem varmed förra året med frida. han köpte dennis pappas motorcykel. de va lite jobbigt att se den. alla minnerna kom upp från frra året bårde ba och dåligt. samtidigt ville ja prata med han som var med för att veta hur han känner och tänker men språk möjlighterna gör det svårt. men dennis berätta lite vad vi var med omförra året för dem och dem blev väldint tagna. dem fickse bild på gravenoch stämmingen blev dyster en stund.
när jag ser tillbaka på semesten så var den annorlund. vi har tjafsta mycket till och från oh varot små irriterade på varandra det brukar vara så att vi inte tjafsar eller bråkar när vi är på semester. jag har nu också blivitexpert på att byta blöjai bilen och amma. det ha varit ite jobigt me ammningen till och från då jag kännt mig stressad och inte tyckt att det varit mysigt att amma. det har kännts som om denis tjatar på mig, men de är bara av omtankte och oro för bårde mig och matilda. men nu är det tillbaka till vardagen.
efter upp packningen lyckades jag gå igenom två sckäckar barn kläder ja fått av pernilla. jag fick dem innan jag åkte men hann ine gå igenm dem så jag var nyfiken. jag sortera alla kläderna och la undan det som inte är aktullt på länge. så nu börjar jag fundera på hur jag skafå plats med allt och att det blr till att göra i ordnng en gardeob till i framiden.
Borta bra hemma bäst.




Pyret

Kommentarer
Postat av: pållie

GUUD.. vad söt hon e lilla Mathilda.. jätte söt..

lycka till med lillan o ta hand om varandra kram

2010-08-26 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0