Helg nöjen

Helgen började med finbesök på fredagen av min mamma och min moster. vi trotsa vädret med att grilla makrill. det var riktigt gott det var flera år sedan jag åt det. min moster tog hand om matilda jag behövde bara mata henne och det var skönt att kunna använda bårda händerna vilket inte sker så ofta eftersom jag är själv om dagarna. matilda var hade klädning för första gången

på lördag var det folkrace tävling här i älvängen. dennis var med och tävla. vädret såg inte så låvande ut med det sprack upp och blev riktigt varmt. lena och moa kom och pernilla och fredrik med. det var riktigt trevlig fast det inte gick så bra för dennis. på kvällen hade vi bjudit hem lite folk och satt ute på altan och tjöta till halv två. matilda fick för sig att inte så så mycket så det blev en hård natt för mig och dennis. men vi gick inte upp förän vid 11 tiden på söndag. vi åkte till jill och peter för att kika på deras buss dem har köpt som dem skall bygga om. och sen hem till mamma och äta lite. det blev inte mycket gjort för våran del.
iadg har jag varit och skaffat pass till matilda i fall att vi åker till polen.

matildas första fokrace tävling.

pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0