bvc

resultatet av dagen bvc besök blev 4505g, 56cm lång och 38 i huvund omkrets. så växer det gör hon. idaf fick vi räffa den bvs skötersan vi skall ha och hon var vettig och jag andades ut. jag tycker de e viktigt att trivas med dem personerna som man skall träffa regelbundet. men hon var vettig och det känndes skönt. jag uppdatera henne en del om våra familje förhållande och jag berätta även lite om frida så hon kan förstå hur jag tänker.
mamma var på besök igår och det belv en hel dag. jag passade på att ta en skogs prommenad med rocky på dem stigarn man inte kommer fram med barnvang, och få lite ensamt tid. det behövdes, och jag skakk försöka fortsätta med det en gång i veckan, så jag känner att jag får lite egen tid.

förra blogg inlägget bel lite konstigt nu när jag kollade på det. det fattas bokstäver här och där. anledningen till detta är att vårat tangent bord på den bärbara datan har blitt lite konstigt. kanske ska lämmna in den..





pyret

Kommentarer
Postat av: Emelie D

haha, jag som bara trodde du hittade på nya ord eller nåt i förra inlägget ;-)

2010-08-26 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0