Vår

Nu är påsken över. eller jag har inte märkt av att det varit påsk förutom att alla har varit lediga och man sett mycket mer folk ute. i lördags vakna jag till strålande sol och kände att jag inte bara kan sitta hemma. så jag ringde till mamma för och fråga om hon ville åka med till stenesund. det blev till och packa en väska med lika fika och åka iväg. det var en del folk där men vi hitta en plats där ingen var och vi släppte rocky så han fick doppa tassarna i vattnet jag ville inte att han skulle bada än för det känns som det var lite för kalt för det men han var glad ändå. den blev en hel dag med mamma i stort sett. när jag kom hem blev det att åka upp till kyrkogården för att fixa Fridas grav. kransarna kändes inte så aktuella längre. senare på kvällen blev det kvällsmat med svärföräldrarna lite påskmat kan man säga.
i söndags ville jag städa i ordning lite på vår baksida men det var lättare sagt än gjort. häften av sakerna jag ville ha bort var tunga så jag får vänta med det till dennis kan hjälpa mig. 
vår känslorna har verkligen kommit och jag längtar bara till solsken. så att man kan vistas ute mer.
nu väntas lite pappersarbete inför deklarationen och ringa försäkringskassan. inte så roligt men ett ont måste.





pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0