grilla

Idag var det dags att besöka mvc igen. järnvärdet låg fortfarande på 106 och så läng jag inte jag inte hamnar under 100 är det okej. Men i stället har bebisen öags sig under revben på vänster sida och trycker så det gör lite ont till och från.  jag var så nyfiken på hur mycket jag väger så jag var tvungen att väga mig idag på mvc. när jga skrev in mig vägde jag 44 kg och nu vägde jag 50 kg. så 5 kg plus, inte het dåligt. jag håller mig jätte bra på gravid kurvan med. så allt är bara bra.
I lördag besökte jag baby och barn mässan med mammsen. jag var där förra året och tänte att det kunde vara trevligt och gå igen. jag kom hem med ryggvärk och en massa blöjor. men det var trevligt att komma ut lite.
I fredag skulle vi ge oss på lite grill paty. grillat belv det men när vi skulle sätta oss och äta kom vinden och mörka moln. så det blev till och slänga i sig maten och bege sig in i värmen. men det var mysigt i alla fall. vi har grillat varje dag sen i fredags och det är verkligen något som jag har saknat.
så jag avsluter kvällen med lukten av grillat på altanen i solskenet.



rocky på baksidan idag

pyret...


Kommentarer
Postat av: Alexsandra - snart 3-barnsmamma

fin blogg, beklagar sorgen efter er tös! / Kram Alexsandraa från FL

2010-04-14 @ 12:09:18
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0