God kväll

sorry att jag inte hållit er uppdaterade. tiden har bara runnit i väg. hur vet jag inte men jag har haft och göra.
jag har försök att få tag på sas hela dagen eftersom min bror inte kan åka till Portugal imorgon som planerat. och dem är inte lätta att få tag i kan jag ju meddela ska göra ett nytt försök imorgon.

det gick inte så bra för dennis på folkrace tyvärr det var nått som hände med bilen. vad det kan inte jag svara på, jag kör bara min bil det räcker för mig. och tankar då självklart.

många säger till mig att jag är så vacker nu när jag är gravid. men jag fattar det inte. jag ser inte en extra lyster i ögonen eller hyn. jag kan meddela att man inte känner sig speciellt vak er för när man väl har vant sig vid stoleken på magen och börjat hitta kläder som passar blir man ännu större och man får börja hitta nya kläder. jag känner mig som en valross eller nått. stor och klumpig. men i mellan åt är det ändå helt okej. jag tar ju inget för givet det är nått jag har lärt mig nu. det låter hemsk jag vet och jag älskar redan detta lilla pyre i min mage lika mycket som Frida, men ändå kan jag inte föreställa mig att komma hem från bb med ett barn. det låter negativt jag vet och statistiken säger emot mig. men jag vet också att under graviditeten med Frida var allt bra hela tiden enligt barnmorskan och läkare. så den dagen jaga sitter här med ett livs levande barn i famnen då kan jag se statistiken.

föresten så har vissa undrat varför jag inte lägger ut en bild på Frida jo det är så att det tar emot lite och jga har inte bestämt mig än. inte för att hon såg konstig ut eller hade någon form av missbildning eller nått utan mer för att nätet är så stort och jag vill inte att bilden skall finnas tillgänglig för allt och alla. kanske kommer i framtiden.



pyret

Kommentarer
Postat av: Emelie D

jag håller med dig, man ska va försiktig med va för bilder man lägger upp, tänk noga innnan du gör det med Frida. pusss

2010-04-23 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0