God dag

ja eller för min känns det som eftermiddag. gick upp kl 4 i morse för att åka och köpa en folkracebil till dennis. jag var inte vaken när jag tog första stegen med hunden i morse och stackars rocky var ännu mer förrvirad eftersom det var mörkt ute. men han hängde med. vi lyckades hålla tidsplanen och rullade från lidköping kl 7.
Dennis skall tävla i Borås i helgen men vi åker redan idag del för att få åka ut med husvagnen lite och känna på den och för att slippa gå upp i natt och åka.
just nu grejar dennis bilen och jag har i stort sett packat klart vagnen det är bara kylvarorna kvar. det skall bli rätt mysigt att få komma bort lite.

Magen växer och växer. den går liksom inte att dölja längre. och mina t-shirts är för små så jag har tagit några från dennis som han inte använder. tur att man har en kille som är större än mig. jag får en del blickar av folk när jag är ute. dem rå glor på mig och skakar på huvudet. det är nog för att jag ser så ung ut men tycker ändå inte om fördomarna dem har. men jag är inte den som är den jag glor tillbacka eller när jag blir riktigt arg så säger jag att jag ska fylla 23 vill ni se leg... då skäms dem men de e rätt åt dem.... elak jag är jag vet, men det är lilla pyret i ett nöt skal. ha ha
 trevlig helg på er


pyret

Kommentarer
Postat av: josephine

Jag vet hur du känner dig. Känns oxå som om jag får dom blickarna, orka bry sig. Och som du säger, jag är byxmyndig och fyller 24 snart..=)Ska skriva en stor skylt och hänga runt halsen..=)

2010-04-18 @ 11:30:00
Postat av: Emelie D

haha, ja! säg åt dom! varför orkar dom ens ge blickar, dom har väl för tråkiga liv å vill ha nåt å kommentera om ..:P

2010-04-23 @ 18:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0