<3

dennis kom hem  imådags och tittade på mig med en sorgsen blick och sa älsklig i Fridas grav rymmer det tre personer till så du behöver inte oroa dig. jag tittade på honom och gav honom en kram. han fattade hur jag tänkte. så söt är han ibland.

senare på dagen var det dags att åka till östra för en ultraljus undersökning för att se att barnet växer som det skall. och det gör den. den ligger på +0,2% enligt skalan dem går efter och väger ca 1300g. så jag har en standard bebis. allt såg bra ut för övrigt.

på tisdagen var det bar till att gå upp tidigt och åka till mvc för det vanliga besöket. att var okej men järnvärdet är desamma. vet inte vad jag ska göra för att höja det. men jag fotsätter med det jag gör så går det ju i alla fall inte ner.

igår var mamma här hon har tvättat alla våra barnkläder vi hade för jag ville få hem allt så jag vet vad vi har så man inte går och köper och så har man massa hemma. det är ju bättre att försöka köpa sånt som behövs. men jag la in alla kläder i en garderob så det är klart. jag tycker att det ser lite ut men det kan ju bero på att kläderna är så små också.

idag bar det av till kungälvs marknad för att kika lite där. och jag passade på och gå till lindex för att hämta ut en gratis box jag fått. och då hittade mamma en liten dress med byxor och tjock tröja hon köpte, inte var till henne eller mig utan till barnbarnet. hon är ju värre än vad jag är. vi gick förbi en barnbutik och där var hon bara tvungen att gå in och titta. hon är för rolig ibland. vi har inte själva köpt mycket vi kanske har handlat 5 olika klädesplagg och resten har vi fått av anhöriga och vänner. men mamma hon kan shoppa loss när det gäller barnkläder. hehe








pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0